Ruilen & Retourneren

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Wanneer het bestelde product niet naar wens is kan het geretourneerd worden naar ons postadres. Het product dient ongeopend, ongebruikt en in originele verpakking, binnen de 14 dagen na ontvangst van de koper weer terug te zijn bij Natuurlijk Vief

Voor wie zijn de retourkosten?
De retourkosten zijn voor de koper. Dit betreft €6,15 voor Nederlandse retouren en €13,25 voor retouren die vanuit België komen.

Kan ik mijn retour ook bij jullie afleveren?
Je kunt je retour ook bij ons postadres afleveren, alleen als hiervoor een afspraak is gemaakt! Retouren die zonder afspraak teruggebracht worden nemen wij niet aan.

Krijg ik mijn geld terug als het product niet naar wens is?
Wij retourneren het volledige bedrag inclusief verzendkosten, indien de koper het bestelde product(en) binnen 14 dagen retourneerd. 

Bezorgen

Van welk transportbedrijf maken jullie gebruik? 
Wij maken gebruik van MyParcel (PostNL).

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, je kunt je bestelling volgen via de track and trace code of download de PostNL app. 

Ik heb geen track & trace ontvangen?
Het kan zijn dat je de track & trace niet hebt ontvangen. Dit kan zijn doordat jouw mail verkeer van buitenaf weigert en je hiervoor eerst akkoord moet geven. Het kan ook zijn dat de mail met track&trace in jouw spambox terecht is gekomen. Vergeet deze zeker niet te checken. Nog steeds geen mail ontvangen? Laat het ons weten en wij helpen je verder!

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wanneer je een bestelling plaatst voor 22:00 uur, dan wordt deze uiterlijk de volgende dag nog verwerkt en verstuurd. Dit betekent dat je binnen 2 dagen al kunt genieten van jouw bestelde product. Onze gemiddelde levertijd bij een pakket van MyParcel bedraagt dus 1 á 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen). Bij een postpakket kan dit wat langer duren. PostNL levert niet op zondag en alleen pakketten die wij zaterdag voor 15:00 afgeven worden worden op maandag gelevert. 

Je kunt pakketten op een adres naar keuze laten bezorgen, maar je hebt ook de mogelijkheid deze naar een PostNL locatie naar keuze te laten sturen. Je kunt je pakket dan ophalen wanneer het jou uitkomt (tot 7 dagen na aflevering).

Door de drukte bij de postbedrijven kan het zijn dat jouw pakket wat langer onderweg is dan je gewend bent. Wij hebben hier helaas geen invloed op.

Ik heb mijn bestelling niet binnen 1 á 2 werkdagen ontvangen, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij het distributiecentrum. Houd daarom je track&trace goed in de gaten. Blijft hij langer dan twee werkdagen hangen? Geef ons een seintje en wij kijken met je mee!

Betaling

Uit welke betalingsmogelijkheden kan ik kiezen?
Bij ons kun je betalen via IDeal, Creditcard, Bancontact (België) of Paypall.

Is mijn betaling gelukt?
Je betaling is gelukt zodra je van ons een orderbevestiging ontvangt en wanneer het bedrag van je bankrekening is afgeschreven. Mocht dat niet zo zijn, neem dan contact op met info@natuurlijkvief.nl

© 2021 NatuurlijkVief | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel